01 Mar 2014

Bir gece ansızın gelebiliriz :-)
AKP'nin Gezi korkusu bitmiyor! Mayıs ayından beri Tayyip Erdoğan'ın her üç dört cümlesinden birinde muhakkak Gezi geçiyor; çünkü korkuyor. Milyonlarca emekçinin Mayıs-Haziran 2013 Büyük Halk Direnişi'nde olduğu gibi yine Gezi'ye akmasından korkuyorlar. O sebeble artık internette iki kişi yazışırken “Akşam Gezi'de buluşalım” dese eylem olacak korkusuyla hemen binlerce polis onlarca toma ile parkı işgal edip halka kapatıyorlar.
Bugün 1 Mart 2014 Cumartesi saat 19.00 polis yine bir “duyum” gerekçesiyle halkın parkını halka kapatmış vaziyette. Gezi Parkı kapalı.
Ama korkmakta haklısın sayın Recep Tayyip Erdoğan milyonlar yeniden meydanlarını, şehirlerini geri alacak. Az kaldı!
