19 Şub 2014

İstanbul İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği Kadın Meclisi bu yıl ikinci çalıştayını 22 Şubat 2014 Cumartesi, Tekirdağ-Çerkezköy'de gerçekleştirecek.
İşçi Sağlığı ve İş Güvenliği Kadın Meclisi; "Evde de, işte de çalışıyoruz. Sağlığımızdan olmak istemiyoruz'' diyor ve tüm kadınları sorunlarını paylaşmak, yalnız olmadıklarını göstermek ve çözüm bulmak için dayanışmaya çağırıyor.
Yapılacak olan 2. kadın kurultayı çağrı metni ve etkinlik programı ise şöyle;


