Direnen Cerrahpaşa işçisi kazandı

05 Şub 2014

Haksız bir şekilde işten atıldıkları için 22 gündür hastane bahçesinde çadır kurarak direnen işçiler dün (4 Şubat) çadırlarını kaldırdılar.

Direnen işçiler hastane yönetimine  istediklerini kabul ettirdiler. Çarşamba günü işbaşı yapacak olan işçiler dün sendika yöneticileri, siyasi parti temsilcileri, DKÖ temsilcileriyle birlikte zaferlerini kutladılar. Hastane bahçesinde halay çeken işçiler sık sık direne direne kazandık yaşasın sınıf dayanışması sloganlarını attılar.

Direniş sonucunda işten atılan 11 yemekhane işçisinin sekizi tekrar işbaşı yapacak. Diğer üç işçi ise kıdem tazminatı ve kazanılmış haklarını alacak.

İşçilerin ve Dev-sağlık genel başkanı Arzu Çerkezoğlu'nun destek ve dayanışma içinde olan kurumlara  teşekkür etmesinin ardından çadır kaldırıldı.

 

paylaş