Suriye'de savaşa, katliama hayır!

18 Nis 2014
Kadıköy'de boğa heykelinin bulunduğu Altıyol'da bir araya gelen Arap Gençler, 21 mart günü Türkiye sınırındaki Keseb kasabasına saldıran El Kaideci çetelerin, AKP'nin himayesinde şimdi de Ermeni halkına yöneldiğini, yağma ve talan yaptığını, ailelerin evlerini terketmek zorunda kaldığını belirttiler.
 
Savaşa ve katliamlara karşı Arapça ve Türkçe sloganların atıldığı basın açıklamasında, emperyalistlerin Suriye'de halklara saldırırken Alevi, Sünni, Dürzi, Hıristiyan, Kürt, Süryani ayırmadığı, kendisine engel gördüğü her kesim için katliamları reva gördüğü belirtildi.
 
AKP hükümetinin, ülke sınırlarını çeteci katillere tamamen açıp ülkeyi savaş üssü hâline getirdiği, Reyhanlı'daki patlamada elliden fazla insanın öldüğü, burada yaraların sarılması yerine fiilen savaşı meşru gösterecek komplolar üretmeye devam ettiği söylendi.
 
Son olarak "Bu coğrafyada devam eden savaşa, kültürümüze yönelik asimilasyona, mezhep kavgasına, Arap, Ermeni, Türk, Kürt, Süryani halklarıyla birlikte sonuna kadar direneceğimizi, halkların ve kültürlerin yok edilmesine izin vermiyeceğimizi yineliyoruz" denildi.
 
"Kanlı ellerinizi Ortadoğu'dan çekin!", "Yaşasın halkların eşitliği!", "Emperyalizm yenilecek, direnen halklar kazanacak!" sloganlarıyla basın açıklaması sonlandırıldı
paylaş