19 Nis 2014

Dün (18 Nisan) oynanan Spor Toto Süper Lig Kayseri Erciyes-Trabzonspor mücadelesinde e-bilet uygulamasına tepki gösteren taraftarlar uygulamaya adeta çalım attı.
14 Nisan'da yürürlüğe giren e-bilet Kayseri Erciyes-Trabzonspor maçı ile ilk uygulamasında sınıfta kaldı.
E-bilet uygulaması maça giren her taraftarın “Passolig” kartı ile stadyuma girmesini zorunlu kılıyor.
Maça passolig kartı alarak giren taraftar sayısı sadece 285'te kalırken maçı 2000 kombin biletli seyirci izledi.
