25 Ağu 2016

Tüm çalışanların bireysel emeklilik sistemine (BES) zorunlu dahil edilmesini öngören yasa değişikliği Resmi Gazete'de yayımlandı. Yasa 1 Ocak 2017'de yürürlüğe girecek.
45 yaş altı çalışanların BES'e zorunlu dahil edilmesini öngeren yasa ile çalışanların maaşlarından 6 ay boyunca ayda 100 TL otomatik olarak kesilecek.
Hükümet, bu şekilde 10 yıl içinde 100 milyar TL’den fazla kaynak elde etmeyi amaçlıyor.
