
Enerji-Sen üyesi oldukları için işten atılan İzmirgaz işçileri, bugün (5 Temmuz 2017) saat 8.00'de Halkapınar metro çıkışında "Atılan işçiler geri alınsın. İzmirgaz'da adalet istiyoruz" başlıklı bildirileri dağıttı.
Bildiri dağıtımının ardından İzmirgaz'ın Halkapınar'daki binası önünde bildiriyi okudular. Okunan bildirinin ardından çevredeki halka sesli ajitasyonla bilgilendirme yaptılar.
İşçiler "Emekten, alınterinden yana olan siz değerli İzmir halkını sesimize ses katmaya, sendikal haklarını aradığı için haksız ve hukuksuz bir şekilde işten atılan işçilere sahip çıkmaya çağırıyoruz" diyerek 7 Temmuz Cuma günü saat 12.00'de İzmirgaz Genel Müdürlüğü önünde yapacakları basın açıklamasına İzmir halkını davet ettiler.
En son olarak oturma eylemi yapan işçilere çevredeki insanlar da destek verdi.



