14 Tem 2018

Sosyal-İş Sendikasına üye olan Aydın Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı İmar A.Ş’de çalışan işçiler, işten atıldılar.
Sosyal-İş genel başkanı Metin Ebetürk’ün işverene yaptığı görüşme çağrılarını ise işveren cevapsız bıraktı.
İmar AŞ. işçileri "Bu durumda Direniş haktır!" diyerek bugün (13 Temmuz) işyeri önünde "Oturma Eylemi" başlattı.
Eylem başlangıcında Sosyal-İş şu açıklamayı yaptı: "Anayasal hakkımıza saygı gösterilmesini, haksızlığa ve hukuksuzluğa son verilerek üyelerimizin işlerine iade edilmesini sağlamak adına 13 Temmuz 2018 günü, DİSK Üyeleri Efeler yüz yıl sonra bir kez daha zulme karşı direniş ateşleri yaktılar! Emekçi Halkımızın destek ve dayanışması ile İmar A. Ş. İşçileri kazanacaktır!... "
