
Yolsuzluk operasyonunu yürüten Emniyet Müdürlüğü, Mali Şube’ye girilerek bilgisayarlardan bilgi sızdırıldığını iddia etti.
Mali Şube’ye giren kişinin, bilgisayarların başında birtakım işlemler yaptığı kamera kayıtlarından tespit edildi.
Emniyet’te konu ile ilgili araştırma yapılırken henüz net bir açıklama yapılmadı.
Yolsuzluk operasyonu sonrası çaycının bile yerinin değiştirildiği Mali Şube’ye sadece 1 ana, 2 yan kapıdan girilebiliyor.
Ana kapıdan kimlik tespiti ile konuklar girerken yan kapıları sadece parmak izi tanımlanmış personel kullanabiliyor.
Emniyet binasının 4. katında bulunan Mali Şube’nin girişinde ise tekrar kontrol noktası var. Burada da görevli polislerin iznine ihtiyaç var.
Güvenlik önlemlerinin bu kadar sıkı olduğu, giriş çıkışların bu kadar denetlendiği Emniyet'te elini kolunu sallayarak dolaşan faili meçhul köstebeğin durumu kamuoyunda merak konusu.
