29 Ara 2013

Mersin’de dün (28 Aralık) saat 12.30’da TTB, TMMOB, KESK ve DİSK’in çağrısıyla Roboski katliamı protesto edildi. Eyleme TKP 1920, Halkevleri ve HDP bileşenleri de destek verdi. Özgür Çocuk Parkı’ndan başlayan yürüyüş Taş Bina önünde sona erdi. Yürüyüş boyunca “Roboski’nin katili hırsız AKP”, “Yaşasın halkların kardeşliği”, "Katil devlet hesap verecek” sloganları atıldı. Taş Bina önüne gelen kitle, eylemini burada BDP’lilerin düzenlediği anma ve protesto eylemi ile birleşti. Taş Bina önünde hep bir ağızdan “Hükümet istifa” sloganları yankılandı. Okunan basın açıklamasında AKP’nin barış süreci öncesindeki savaş politikalarına bugün devam ettiğine ve AKP’nin hiç değişmediğine işaret edildi.
