28 Ara 2013

Roboski-Uludere Katliamı İstanbul'da da anıldı.
KESK, DİSK, TMMOB ve TTB'nin çağrısıyla yapılan eylem saat 18.00'de Galatasaray Lisesi'nin önünde başladı.
Katliam ile ilgili konuşmaların yapıldığı anmada daha sonra 34 dakikalık oturma eylemi yapıldı. Roboski'de savaş jetleri tarafından bombalanarak öldürülen yurttaşlarımız için mumlar yakıldı.
Anma oturma eyleminin ardından sonlandırıldı.
