09 Ara 2013

Diyarbakır’da PKK tarafından kaçırılan 4 asker, bugün (9 Aralık) BDP il ve ilçe teşkilatı yöneticilerinin girişimiyle Jandarma Karakol Komutanlığı'na teslim edildi.
BDP Diyarbakır İl Başkanı Zübeyde Zümrüt, "Halk, askerleri PKK’lilerden almıştır ve bölgede operasyon yapılmasını istemediler. Bize teslim ettiler. Biz de alıp yetkililere teslim ettik" dedi.
Askerlerin sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.
PKK, Diyarbakır-Bingöl karayolunda dün (8 Aralık) akşam saatlerinde 2 astsubay ile 2 uzman çavuşu kaçırmıştı.
