Kayseri Eskişehir’i aratmayacak

18 Kas 2013

Kayseri halkı, Ali İsmail Korkmaz davasının Kayseri'ye alınmasına karşı yürüdü, "Ne olursa olsun bu davaya sahip çıkacağız" dedi.

Kayseri halkı, Emek ve Demokrasi Güçleri'nin çağrısıyla sokağa çıktı. Eskişehir’deki Mayıs-Haziran Büyük Halk Direnişi eylemlerinde dövülerek öldürülen Ali İsmail Korkmaz davasının güvenlik gerekçesiyle Kayseri’ye alınmasına tepki gösterdi. Halk, “Bu davaya sahip çıkacağız” dedi.

Eğitim-Sen Kayseri binası önünde bir araya gelen kitle, Cumhuriyet Meydanı'na yürüdü. Yürüyüş sırasında, "Her yer Taksim, her yer direniş", "Gezi şehitleri ölümsüzdür" sloganları atıldı.

Burada açıklama yapan Kahraman Genç, Mayıs-Haziran Büyük Halk Direnişi'nde binlerce gencin Kayseri'de sokağa çıktığını hatırlattı, "Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır ve Kayseri halkı şeytana uymayacaktır" dedi.

“Baro başkanı adalete sahip çık” Kayseri Baro Başkanı Fevzi Konaç'ın, "Kayseri'ye bu mahkemeyi protesto etmek yakışmaz" dediğini hatırlatan Genç, Konaç'a seslendi: "Baro Başkanının görevi adalete sahip çıkmak değil midir? Yoksa Baro Başkanı katillere mi sahip çıkıyor? Ey Baro Başkanı yerini bil, görevini bil. Cübbeni giy ve mazlumlara sahip çık." Kayseri halkını Ali İsmail Korkmaz'ın öldürülmesine ilişkin görülecek davaya sahip çıkmaya çağıran Genç, "Davayı il değiştirerek halkımızdan kaçırmaya çalışanlara buradan bir mesajımız var. Ali İsmail Korkmaz davasını her nereye götürürseniz götürün biz orada olacağız. Kayseri halkı da orada olacak" dedi.

paylaş