"Hükümet istifa" eyleminde İzmirliler de bir kez daha alanlardaydı

02 Mar 2014

Dün (1 Mart) tüm ülkede olduğu gibi, İzmir halkı da "Hükümet istifa "sloganları eşliğinde bir kez daha yürüdü.

İzmir Halk Forumlarının eşliğinde, Alsancak Sevinç pastanesi önünde bir araya gelen kitle, "Hükümet istifa", "Hırsız Tayyip", “Hırsız var", "Çal çal nereye kadar, bitti buraya kadar", "Bu daha başlangıç, mücadeleye devam", "Gezi şehitleri ölümsüzdür" sloganları eşliğinde Girne Şehitleri caddesi ve Alsancak sahil yolu üzerinden tekrar Sevinç pastanesine gelerek burada basın açıklaması yaptı.

paylaş