
Her yerde rüşvet, her yerde yolsuzluk protestosu var.
Recep Tayyip Erdğoan ile oğlu Bilal Erdoğan arasında geçtiği iddia edilen rüşvet ve yolsuzluk konuşmaları halkın gündemi olmuş vaziyette. İşyerlerinde, sokaklarda, köy kahvelerinde, okullarda kısacası her yerde yolsuzluk konuşuluyor. Hâl böyle olunca tribünlerin de sessiz kalması düşünülemez.
Dün (26 Şubat) akşam oyanan Galatasaray-Chelsea maçına da taraftarın rüşvet protestosu damga vurdu. Galatasaraylılar maç sırasında “Alo babacığım, hırsız var” yazılı pankart açtılar. Pankart diğer taraftarlarca da uzun süre alkışlandı.
Gezi sonrası süreçte hızla politikleşen tribünler içinde belki de en suskunlarından biri Galatasaray'ınki idi. Özellikle Beşiktaş ve Fenerbahçe taraftarlarınca kitlesel olarak yapılan 34. dakika eylemlerinin Galatasaray tribününde daha cılız kaldığı eleştirileri yapılıyordu. Ancak öyle gözüküyor ki Galatasaray taraftarlarının da bundan sonra sesi daha gür çıkacak.
Öte yandan dün oynanan Şampiyonlar ligi 2. tur karşılaşmasında Galatasaray ve Chelsea 1-1 berabere kaldı. Karşılaşmanın rövanşı 18 Mart Salı günü oynanacak.
