Nejat İşler'den Aziz Yıldırım'a destek

19 Şub 2014

Uzun zamandır yoğun bakımda tedavi gören Nejat İşler, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'a mektup yazdı.

Fenerbahçe yönetiminin ve taraftarlarının başlattığı mücadele giderek bütün toplumsal kesimler tarafından da kabul edilen bir adalet arayışına dönüşüyor. Fenerbahçelilerin mücadelesinin toplumsal bir olaya dönüştüğünün en son örneklerinden birini de Nejat İşler verdi.

Muğla'nın Bodrum ilçesinde geçirdiği rahatsızlık sonucu özel bir hastanenin yoğun bakım ünitesine kaldırılan, yavaş yavaş iyileşmeye başlayan ve hayati tehlikeyi atlatan ünlü sanatçı Nejat İşler, Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım'a bir mektup yazdı.

Nejat İşler Aziz Yıldırım'a yazdığı mektupta şu ifadelere yer verdi.

Sevgili Başkanım, İçinde bulunduğunuz şu durumda dahi,benim gibi bir “çubuklu”sevdalısıyla ilgilenmeniz beni çok mutlu etti.

Merak buyurmayın, durumum hızla iyiye gidiyor. Daha kazanacağımız ve yaşayacaklarımızı küçüklerime anlatacak kadar hayatta kalacağım.

Fazla zamanınızı almadan, size sonsuz destek olduğumu ve çok sevdiğimi belirtmek isterim.

“Çünkü Fenerbahçeliyiz.”  

paylaş