Erdoğan: “Benden izin almadan tırlara dokunamazsınız”

21 Oca 2014

Tırlara başbakanın izni olmadan dokunulamazmış.

Brüksel ziyareti öncesinde havalimanında soruları yanıtlayan Erdoğan, silah yüklü tırların durdurulması ile ilgili olarak sorulan soruya verdiği yanıtta “Bir defa savcı, benim iznim olmadan kalkıp böyle bir müdahalenin içine giremez. Adalet Bakanlığı’nın haberi olmadan böyle bir müdahalenin içine giremez. MİT’in ne getirip, ne götürdüğüne bakamaz” dedi.

Verdiğiniz silahlar bizi de öldürüyor Türkiye bir yandan Suriye’deki AKP’nin beslemesi şeriatçı teröristlerin İstanbul, Ankara ve Hatay’da bombalı araç saldırısında bulunacağı istihbaratı yüzünden önlem almaya çalışıyor. Bir yandan da başbakanın “kimse bana karışamaz” çıkışlarını izliyor. Oysa daha önce Gaziantep’te ve Reyhanlı’da Türkiye’nin desteklediği grupların bombalı saldırıları sonucunda onlarca insanımız hayatını kaybetmişti. Erdoğan’ın politikası yeni Reyhanlı katliamlarını yaratmaktan öteye geçemez durumda. Üstelik bir de kimse bana hesap soramaz havalarında.

Erdoğan Reyhanlı katliamına duyulan tepkinin Mayıs-Haziran 2013 Büyük Halk Direnişi’nin temel itici kuvvetlerinden bir tanesini oluşturduğunu unutmuş görünüyor. Oysa Türkiye halklarının savaş politikalarına duyduğu öfke giderek büyüyor.

 

paylaş