
Taksim bir kez daha gaza ve plastik mermilere boğuluyor.
AKP iktidarının internette yeni sansür girişimini protesto etmek üzere bugün saat 18.00 sıralarında İstiklal Caddesi üzerinde bir araya gelen binlerce yurttaş, polisin vahşi saldırısıyla karşılaştı. İlk olarak Cumhuriyet Anıtı önünde toplanan yaklaşık 1000 kişilik gruba saldıran polis, grubu çembere alarak Sıraselviler Caddesi'ne doğru itmeye başladı. Yurttaşların bu hukuksuz dayatmaya tepki göstermesi üzerine ise polis tazyikli su ile grubu dağıttı. İlk saldırıda gözaltına alınanlar olduğu görüldü.
Aynı dakikalarda da Galatasaray, Tünel hattında bulunan ve sayıları binlerle ifade edilebilecek kalabalığa da saldırı başladı. Bu kanunsuz ve vahşi saldırı karşısında yurttaşların İstiklal Caddesi ve ara sokaklarındaki direnişi devam ediyor. Şu anda İstiklal'in ara sokaklarında “Hırsız var” nidaları yankılanıyor.
