Polis YSK önünde bekleyen halka saldırdı

01 Nis 2014

Yüksek Seçim Krulu YSK önünde seçim sonuçlarılarına itiraz eden Ankaralılara polis tomalardan su sıkarak saldırmaya başladı. Herşeyin çalındığı ülkemizde oylar da çalınıyor. AKP tarihe oy hırsızı olarak da geçiyor.

Saat 16.00'da başlayan ve canlı yayında izlenen müdahaleden önce halk polisin isteği doğrultusunda Mithat Paşa Caddesini trafiğe açtı. Fakat bu hareketten sonra polis herhangi bir uyarı yapmadan tomalarla saldırıya başladı. Polis müdahale sırasında ses bombası da kullandı. Ara sokaklara doğru çekilen Ankaralıların tekrar bölgeye dönmesini engellemeye çalışan polis sokak başlarını tutmaya başladı. Polis müdahale sırasında basın mensuplarına da saldırdı. 

16.33 - Polis müdühülesinin ardından çevrede toplanmaya başlayan Ankaralılar "Hırsız Tayyip" sloganları atıyor. Biraz önce polis bir ara sokakta toplanan halka tomayla tekrar su sıktı. YSK çevresinde sık sık "Hırsız var!" sesleri yükseliyor.

16.40 - CHP Ankara Milletvekili Levent Gök YSK önünde toplanan kalabalığa seslenerek henuz YSK'ya bir itiraz yapılmadığını asıl işin şu an ilçe seçim kurullarında olduğunu ve herkesin kendi sandığına sahip çıkmak için ilçe seçim kurullarına gitmesi gerektiğini belirtti. Yine de vatandaşlar tedirgin ve YSK önünden ayrılmak istemiyor. Polis dağılma yönünde anoslar yaptıktan sonra tekrar tomayla müdahalede bulundu. YSK çevresinde "Hırsız Tayyip Erdoğan", "Kurtuluş yok tek başına ya hep beraber ya hiçbirimiz", "Bu daha başlangıç mücadeleye devam", "Birleşe birleşe kazanacağız" sloganları duyuluyor.

16.58 - YSK önünde polis tomalar eşliğinde beklerken Ankaralılar da çevrede dağınık bir şekilde beklelemeye devam ediyor. Cadde trafiğe tamamen açıldı.

paylaş