
TÖS (Türkiye Öğretmen Sendikası) kurucularından, işçi sınıfının öğretmeni Süleyman Üstün 19 Mayıs'ta, aramızdan ayrılışının 9. yılında Zincirilikuyu'da bulunan mezarı başında anıldı.
TKP 1920'nin düzenlediği anma etkinliğine Üstün'ün ailesi, İlerici Gençler, öğretmen arkadaşları ve öğrencileri katıldı. Mezarlık girişinden Üstün'ün mezarına kadar bir yürüyüş gerçekleştirildi. Yürüyüşte sık sık “Süleyman Üstün ölümsüzdür” ve “Süleyman Üstün kavgamızda yaşıyor” sloganları atıldı.
Mezarlık başındaki anma ise saat 11.00'de başta Süleyman Üstün olmak üzere hayatını devrim ve sosyalizm mücadelesinde yitirmiş tüm devrim şehitleri için yapılan saygı duruşuyla başladı.
Anma etkinliğinde yapılan konuşmalarda Süleyman Üstün'ün işçilerle yaptığı eğitim çalışmalarına, özveri ve çalışkanlıkla yürüttüğü sınıf mücadelesine ve bu mücadeleye yaptığı katkılara değinildi.
