Cam işçileri direndi, kazandı

24 Eki 2017

Paşabahçe'ye bağlı Kırklareli Cam işçilerinin direnişi kazanımla sonuçlandı. Fırın kapatma gerekçesiyle işten çıkartılan 90 cam işçisinin işe iadesi kabul edildi.

Tekirdağ sınırında OHAL nedeniyle İstanbul yürüyüşleri engellenen cam işçileri otobüslerle İstanbul'a gelme kararı almışlardı.

Kristal-İş ve cam işvereni arasında yapılan görüşme sonrası işe iade talepleri kabul edildi.

Cam işçileri yaptıkları açıklamada, “Bugün itibariyle 90 cam işçisinin işe iadesinin yolu açılmıştır. Cam işçisinin iş, aş, adalet yürüyüşü kararlılıkla sürdürülmüş ve başarı elde edilmiştir. Mücadelemizin başarıyla sonuçlanması nedeniyle kamuoyuna ilan ettiğimiz bugün saat 12:30 da İstanbul Tuzla Şişecam Genel Müdürlüğü önünde yapacağımız açıklama iptal edilmiştir. Konuyla ilgili basın açıklamamız sendikamızın Trakya Şubesinde bugün saat 12:30 da gerçekleştirilecektir” dediler.

 

paylaş