İşçi sınıfı Muğla’dan ses verdi: "Sattırmayacağız"

30 Ara 2013

Muğla'daki Yatağan, Yeniköy ve Kemerköy termik santralleri ve kömür ocaklarının özelleştirilmesine karşı dün (29 Aralık) Milas'ta düzenlenen, "'Emek ve Bağımsızlık Yürüyüşü”ne onbinler katıldı.

Maden ve enerji işçilerinin düzenlediği eylemde, Muğla ve çevre illerden binlerce işçi ve emekçi vardı.

Yürüyüş Milas Stadı'ndan başladı. Yürüyüş kolu Ata Park miting alanına ulaştığında kitle alana sığmadı. Yürüyüş boyunca halk, evlerinden alkış ve sloganlarla destek verdi.

Eylemde ‘Kölelik düzenine hayır', 'Evlek evlek sattık, böyle böyle baktık', 'Yetti artık sattırmeycez', 'Dik dur erim, seninle beraberim', 'Temizlik şart', 'Sonunuz mübarek olsun', 'Santraller, madenler bizimdir', 'AKP'nin kutusu patladı' pankartları taşıyan yürüyüşçüler, ‘Hükümet istifa’, ‘Hırsız var’, ‘Bu daha başlangıç, mücadeleye devam’, 'Şalter inecek, hükümet gidecek', 'İş, ekmek yoksa barış da yok', 'Dişe diş, kana kan sattırmayacağız Erdoğan', 'KİT'ler vatandır, vatan satılamaz', 'Ankara yolumuz olursa olsun sonumuz' sloganlarını yol boyunca haykırdılar.

Eylem, Ocak ayında Ankara’ya yürüyüş ilanı ile sonlandı.

paylaş