İzmirliler de "Hükümet istifa" diyor

27 Ara 2013

İzmirliler, AKP Hükümetinin ortaya çıkan yolsuzluk ve rüşvet ağlarını protesto etmek ve "Hükümet istifa" demek için sokaktaydı. Dün (26 Aralık) akşamı Sevinç pastanesi önünde toplanan yaklaşık beş bin kişi "Hükümet istifa" sloganlarıyla AKP Konak İlçe binasına yürüdü.

DİSK, KESK, TMMOB'nin çağrısıyla gerçekleştirilen eylemde  “Hükümet İstifa”, “Bu daha başlangıç mücadeleye devam”, “Hırsız var”, “Tayyip gidecek başka yolu yok”, “Karanlığa teslim olmayacağız”, “AKP’den hesabı emekçiler soracak” sloganları atan İzmirlilere TKP1920, HDP, ESP, SDP, CHP, Partizan, Halkevleri, BDSP, Kaldıraç, Mücadele Birliği, İzmir Anarşi İnisiyatifi üyeleri de destek verdi.

Kitle AKP Konak İlçe binası önünde basın açıklaması yaptı. Basın açıklamasında “11 yıldır tek başına iktidar olan AKP’nin yıllardır adım adım inşa ettiği yolsuzluk ve rant düzeni bugün daha net görünmektedir. 17 Aralık rüşvet ve yolsuzluk operasyonu sonrasında bakanların istifası ile kriz her geçen gün derinleşmektedir” dendi.

Yürüyüş yarın ve ileriki günlerde direnişin devamını karar kılarak tekrar Sevinç Pastanesi önüne dönülerek sonlandırıldı.

paylaş