12 Ara 2013

Gazeteci Ahmet Şık’a Mayıs-Halk Büyük Halk Direnişi eylemleri sırasında polislere "faşist" dediği iddiasıyla dava açıldı.
Ahmet Şık, Gezi eylemleri sırasında yaşamını yitiren Ahmet Atakan için Beyoğlu'nda düzenlenen eylemde çıkan arbedede polislere ''faşist" dediği iddiasıyla hakkında dava açıldığını duyurdu. Şık, iddianamenin henüz eline ulaşmadığını söyledi.
Şık, Twitter'da Gezi Parkı eylemleri sırasında yaralandığı anı gösteren fotoğraflarla birlikte şu ifadeleri paylaştı: “Gezi direnişlerinde fotoğraftakileri gerçekleştiren polislere faşist dediğim iddiasıyla dava açıldı. Hukuk!!!"
