
Türkiye egemenlerinin müjdeli günü yarın (1 Aralık) başlıyor.
Türkiye, para babalarının dünyayı parmaklarında daha rahat oynatmasını hedefleyen G20'de yönlendirme mekanizması olan Troyka'da yer alacak. Ayrıca 1 Aralık 2014'ten itibaren G20 Dönem Başkanlığı koltuğunda da Türkiye oturacak.
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan konuyla ilgili bir yazılı açıklama yaparak Türkiye'nin G20 ülkelerine dönem başkanlığı yapacağını ve G20'nin temel yönlendirme mekanizması Troyka'nın içinde yer alacağını duyurdu. Babacan'ın iddiasına göre Türkiye küresel ekonomik gündeme doğrudan yön verme imkânına sahip olacak ve gerçekleştirdiği “köklü dönüşümün” uluslararası alanda daha güçlü bir şekilde tanıtımına önemli katkı sağlayacak.
G20'nin doğal kaynakların, emek cephesinin yaşadığı hak gasplarının kısaca G20'nin tüm suçlarının üstünü örten Babacan'ın açıklaması G20'yi dünyada dengeyi sağlayan bir platform olarak göstermekte. Zulmün temsilcilerinin, kan emicilerin dönem başkanlığına terfi eden egemenleri, dünyada ve Türkiye'de zulmün artsın, saltanatın son bulsun diyerek kutluyoruz.
